Над 75 видеа от общо 30 участници е резултатът от първата по рода си национална програма за тестване на модели смарт телевизори Philips от 2015 г. Инициативата до такава степен вдъхнови избраните потребители, че те заснеха почти троен брой клипове от очакваното. Всичките те могат да бъдат разгледани на http://testphilips.tv.
Технологията Ambilight, запазената марка на Philips, е посочена като една от най-значимите функции и безспорно е сред най-високо оценените параметри. Потребителите - както кино маниаците, така и спортните фенове - споделят, че изживяването с нея е ненадминато. Характеристики като Ultra HD, качеството на картината и цветовете също са с максимални точки по петобалната система и са свързани с усещането да бъдеш пред телевизор Philips. Най-новата версия на операционната система Android Lollipop пренася използването на телевизор в друго измерение, превръщайки го в истински мултимедиен център. На преден план излизат също звуковите възможности на телевизорите и техният дизайн. 
“Целта на програмата е да приближим телевизорите Philips още повече до хората и да получим тяхното обективно мнение, след като са имали възможност да изпробват даден модел в дома си. Благодарни сме на всички участници, които споделиха своите искрени впечатления“, каза Георги Михайлов, управител на TP Vision България.
Уникалният шанс да разполагат във всекидневната си с модел от най-новата гама телевизори Philips за 2015 г. насърчи всеки един от участниците да развихри своето въображение в представянето му. Освен технологично представяне с акцент върху фините настройки, избраните за участие от над 2800 кандидати разказаха от първо лице своите впечатления от телевизионното изживяване, включвайки и семейството си или домашните любимци като главни действащи лица. 
Разнообразният характер на видео ревютата се обуславя до голяма степен и от различния профил на потребителите. Най-младият от тях е на 19 години, а интуитивното управление на телевизорите Philips е засвидетелствано от участник на 80 години.
Мащабната програма за тестване на новите модели телевизори Philips в България под мотото „Philips TV - Не гледаш. Изживяваш“ се организира от TP Vision – компанията, която разработва и произвежда телевизорите с марка Philips по света. В продължение на две седмици всички желаещи да се включат в програмата имаха възможността да се регистрират на специалната уеб платформа, където по желание предоставяха и своя видео визитка. Сред кандидатствалите над 2800 души бяха избрани 30 участници, които изпробваха възможностите на конкретен модел телевизор в условията на домашния комфорт и качиха видео материали, в които споделят искрените си мнения. Участниците са на възраст между 19 и 80 години, живеят в София и градове от цялата страна.