За да отбележи партньорството си с емблематичния франчайз на Джеймс Бонд, Heineken® обяви първото в света селфи от космоса. Така нареченото „spyfie“ беше снимано на ексклузивно събитие с повече от 200 присъстващи в Хувър Дам, Невада, САЩ.
За да снима първото по рода си селфи, Heineken® си партнира с иноваторите в създаването на сателитните снимки на Земята – UrtheCast. Те използват своята сателитна камера с висока резолюция, Деймос-2, както и ултра HD видео камерата Ирис, която се намира на Международната космическа станция. 
Орбитираща на 600 км. над Земята, камерата Деймос-2 увеличава мащаба към локацията, заснемайки впечатляваща снимка от птичи поглед. След това, чрез камерно предаване, гледката от въздуха е използвана за създаване на снимки в близък план на всеки отделен гост. Това дава възможност на над 200 ВИП личности, победители в състезания, партньори и медии от цял свят да публикуват в социалните медии уникална част от историята.
Ханс Ерик Туидж, директор глобални спонсорства на Heineken®, каза: „Целта на кампанията "Спектър" е да направим света на Бонд достъпен за всички и се гордеем, че направихме точно това. От предоставянето на ексклузивно задкулисно съдържание, през рекламата с участието на Даниел Крейг, стартирала най-напред във Facebook, до уникалното по рода си "Spyfie". Кампанията "Спектър" вече ще бъде еталон за бъдещите глобални кампании."
Скот Ларсън, главен изпълнителен директор на UrtheCast, каза: "Когато по-рано тази година Heineken® се обърна към нас, идеята за заснемане на селфи от космоса не беше нещо, което някога сме опитвали, но бяхме щастливи да услужим с технологичната си експертиза. „Spyfie“ показва възможностите на Деймос-2 по един наистина оригинален начин, и подчертава точно това, което нашата камера и уеб технологията осигуряват - инструменти за иновация и творческо сътрудничество."
"Спектър", 24-тото Джеймс Бонд приключение, от продуцентската компания EON на Албърт Р. Броколи, Metro-Goldwyn-Mayer Studios и Sony Pictures Entertainment, излезе във Великобритания на 26-ти октомври, а премиерата му в България бе на 6-ти ноември. Филмът вече разби бокс-офис рекордите на почти всяка територия, в която е излъчен, включително нови рекорди за най-голяма премиера на всички времена във Великобритания и най-високото седемдневно бруто във великобританската бокс офис история.
Асоциацията на Heineken® с франчайза на Джеймс Бонд започва още през 1997 г. с "Винаги ще има утре", като "Спектър" е седмият последователен филм, част от партньорството.